hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| موشن‌گرافی چهل‌چراغ در ۴۰ قسمت تولید شد

گلستان| موشن‌گرافی چهل‌چراغ در ۴۰ قسمت تولید شد

رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، موشن‌گرافی چهل‌چراغ با هدف بیان دستاوردها، اهداف و توانمندی‌های انقلاب اسلامی در ۴۰ قسمت در استان گلستان تولید شد.

 نقی محمدنژاد اظهار داشت: 4 دهه با فراز و نشیب دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم و در این مسیر شهدای زیادی تقدیم کردیم.

رئیس حوزه هنری گلستان ادامه داد: بیش از 80 درصد جمعیت ایران، انقلاب اسلامی و حماسه مردم در سال 1357 را ندیدند و بیش از 53 درصد جمعیت ایران دوران دفاع مقدس را مشاهده نکرده و براساس شنیده‌ها از آن دوران یاد می‌کنند.

محمد‌نژاد با بیان اینکه بخش زیادی از جمعیت کشور ما 2 واقعه بزرگ انقلاب را ندیدند، گفت: حوزه هنری براساس رسالتی که بر عهده دارد و اهدافی که برای آن ترسیم‌شده مهم‌ترین گام را به همت هنرمندان در چهل‌سالگی انقلاب برداشته است.

او افزود: دشمن به دنبال این است که یاس و ناامیدی ایجاد کند و شکست این توطئه را حوزه هنری در دستور کار قرار داده و حوزه هنری به دنبال تبیین اهداف انقلاب اسلامی است.

رئیس حوزه هنری گلستان تأکید کرد: موشن‌گرافی چهل‌چراغ که در 40 قسمت به بیان دستاوردها، اهداف و توانمندی‌های انقلاب اسلامی می‌پردازد که به همت حوزه هنری استان برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تولیدشده است.

محمد‌نژاد تأکید کرد: اگر نگاهی به 4 دهه گذشته داشته باشیم و به‌صورت واقعی همه برنامه‌هایی که علیه نظام شکل‌گرفته بود را بررسی کنیم می‌بینم که سالی یک مشکل جهان در برابر راه انقلاب قرار داده است.

رئیس حوزه هنری گلستان افزود: تبیین حضور همه‌جانبه مردم و بیان واقعیت‌ها در برابر سیاه نمایی‌ها جزو برنامه‌های ما بوده است که در این موشن‌گرافی دیده‌شده و به سمع و نظر عموم رسانده می‌شود.

محمدنژاد همچنین از برگزاری همایش منطقه‌ای دوتار نوازان در نیمه دوم بهمن‌ماه خبر داد و افزود: ازآنجایی‌که در استان گلستان اقوام گوناگونی ساکن هستند و دوتار ساز مشترک بیشتر اقوام است، تصمیم به برگزاری همایش منطقه‌ای دوتار نوازان گرفتیم که در کنار آن کار پژوهشی آن‌هم انجام می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد